Search This Blog

Friday, July 17, 2015

O.P.I That's Hula-Rious!

Hello my nail lovers, I hope you're doing good!
It's been hot as hell for the past few days here in Croatia so I've barely put my forces together to write this post lol
As you can probably tell from the post title I'll be doing the review for this gorgeous polish called That's Hula-Rious! by O.P.I

Pozdrav noktoljupci, nadam se da ste super!
Kao što znate zanjih par dana je u RH bilo toplo kao u paklu tako da sam jedva skupila snage za napisat ovaj post lol
Kao što ste već vidjeli iz naslova posta danas ću vam pisati o divnom laku zvanom That's so Hula-Rious! od O.P.I


That's Hula-Rious! is gorgeous minty / pistachio green cream, fully opaque in 2-3 coats (depending on how thick you apply). I used 2 coats and no top coat on the photos.
It's a part of O.P.I's new summer 2015 Hawaii colection.

That's Hula-Rious! je predivan mint / pistacija lak, potpuno prekriva u 2-3 sloja (ovisno o tome kako debel sloj stavljate). Ja sam koristila 2 sloja na slikama i nisam stavila top coat .
Dio je nove ljeto 2015. O.P.I kolekcije nazvane Hawaii.




I bought this polish in Muller on 20% off. It cost me 79,99 kn that would be approximately 11,50-12 $
It's still expensive , regardless the discount , but it's worth it =D

Lak sam kupila u Muller-u na 20% popusta i koštao me 79,99kn. 
Skup je i sa popustom ali nije mi žao što sam ga kupila =D

 
 What do you think of this polish? Do you like minty green polishes?

Kako vam se čini ovaj lak? Volite li mint zelene boje?
 
 
Thank you for reading =) 
I hope you liked my post and found it interesting!


Hvala na čitanju =) Nadam se da vam je post bio interesantan :* :*
 
 
Till the next post :* :*

You can find me also on  

6 comments:

  1. Obozavam ovakve mint nijanse. Baš je lep! :) Izgleda da su kod vas malo skuplji Opići.

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja :) čini mi se da mi je to naj boja za lakove :D
      Koliko su kod vas?

      Delete