Search This Blog

Saturday, July 25, 2015

Olakšanje za ljetne dane / Summer days relief

I decided to take a break from all the nail posts lately and to wrote you about my latest discovery that soon became my summer favorite and thing I can leave without. You're probably guessing what that is ...and its thermal water. The one I bought and use is EAU THERMALE by Avene.

Odlučila sam napraviti pauzu od silnih nokto - postova u zadnje vrijeme i pisati o jednom otkriću za mene koje je ubrzo postalo moj ljetni must have.
Sigurno se pitate što je to... to je termalna voda. 
Ona koju sam ja kupila i koju koristim je EAU THERMALE od Avene.
Avene is a french brand owned by the Pierre Fabre company and this is what they say about their thermal water:
Avène Thermal Spring Water originates as rain. However, the 40-year journey through the Cevennes Mountain aquifer produces thermal spring water ideally suited for the care and management of sensitive skin.
It gradually becomes infused with trace elements and silicates, achieving a perfectly balanced mineral composition ideal for sensitive skin. Avène soothes, softens, and restores skin’s natural balance. 
Over 300 stringent biological, pharmacological and clinical studies 
have clearly demonstrated the skin-healing and soothing benefits of Avène Thermal Spring Water. Even beyond sensitive skin treatment, 
this therapy has been used for centuries at the Hydrotherapy Center
 to address a variety of more severe dermatological conditions such as atopic dermatitis, psoriasis, ichthyosis and burns.

Cevennes Mountains 
Avene je francuski brend tvrtke Pierre Fabre i evo što oni kažu o njihovoj termalnoj vodi:
Avène termalna voda nastaje spajanjem podzemnih voda u gorju Cevennes i 
izvire iz dubine zemlje nakon 40-ak godina, 
bistra i čista, temperature 25,6° C, u blizini mjesta Avène. 
Tijekom dugog putovanja obogaćuje se elementima u tragovima i silikatima, koji je čine tako nježnom za kožu. Svojim blagotvornim djelovanjem izvor je olakšanja za osjetljivu kožu.
Osim nježne čistoće Avène termalna voda nudi vam i dugotrajnu zaštitu :
 kod suhoće kože, kod crvenila lica ,kod nadražaj kože, kod svrbeža kože,
kod opeklina, kod pelenskog osipa, prilikom skidanja šminke, nakon brijanja, nakon epilacije, 
nakon dermatološkog tretmana ili kirurških zahvata, na putu, ali i za liječenje težih kožnih oboljenja poput Atopijskog dermatitisa, psorijaze, ihtijoze i opeklina.



They came in 3 different sizes 300 mL, 150mL and 50mL.
I first bought 300 ml one and it's perfect to have at home, but if you need something to take with you this one will probably be to big for you ( it is for me). So I bought small one (50ml) also, this one is perfect to put in your purse and to refresh your face on a hot summer day - that is my favorite way to use it.

Dolaze u 3 različite veličine 300, 150 i 50 mL.
Prvo sam kupila ovu od 300 mL i ta je savršena za držat ju u kući, ali ako ju želite nositi sa sobom onda će vam ona vjerojatno bit prevelika (meni barem je). Zato sam si kupila i najmanju od 50 mL i ta je savršena za u torbicu, tako možete osvježit lice za vrućih ljetnih dana - to je moj omiljeni način korištenja vode.



I put a splash of water every night before going to sleep and every time when I want to refresh my face. I also had sunburns on my legs recently and this thing saved me..
It really cools down any kind of skin irritations.
Oh and I forgot to mention, the water itself is completely natural so it has no smell and it's hypoallergenic!

 Ja ju pošpricam svaku večer prije spavanja i općenito po danu kad želim osvježiti lice. Nedavno sam imala i opekline po nogama i ova voda me spasila..
Tako lijepo ohladi i ublaži bilo kakve iritacije na koži.
I da zaboravila sam napomenuti da je skroz prirodna, nema miris i hipoalergena je!



Overall I highly 
recommend a thermal water, I've choose this one because I really believe it's one of the bests but I do hope I'll be able to try some other brands in the future and compare them. 
Till then,  enjoy the sun and splash on :D :*

Sve u svemu , toplo vam preporučam termalnu vodu. Ja sam odabrala ovaj brend jer mislim da su jedni od najboljih ali se nadam da ću u budućnosti probati i druge i usporediti ih. 
Do tada uživajte u suncu i prskanje se :D :*


No comments:

Post a Comment