Search This Blog

Tuesday, February 3, 2015

MoYou Nails stamping plates N23 & 109

Hello nail lovers, how are you doing?
Today I'm gonna show you 2 more plates from MoYou Nails brand. 
You can read the first review of their plates HERE!!

Pozdrav noktoljupci, kako ste?
Danas ću vam pokazati 2 pločice za pečatiranje od MoYou Nails.
Prvu recenziju njihovih pločica možete naći OVDJE!!


Both plates are high quality, images are cut deep enough so they transfers completely!
You can find them on MoYou Nails web shop and they're on sale for 3,99 pounds right now =)

Obje pločice su super kvalitete, sličice su urezane duboko tako da se skroz prenesu na nokat!
Možete ih naći na web shopu MoYou Nails za 3,99 funti =)

This is what I did =)
Evo što sam napravila =)







 As a base I used / kao bazu sam koristila : O.P.I Don't Bossa Nova Me Around (REVIEW)! 


I couldn't capture this :/ I had to use different polish combo but well had to try =)
Nisam mogla uloviti fotićem ovu manikuru :/ trebala sam koristiti drugu kombinaciju lakova, ali šta se može morala sam probati =)

And now plate 109 ( maybe my fave so far :D )
A sada pločica 109 ( ožda i omiljena za sada :D )








It's carnival season in Croatia so I matched my mani to that theme :D
I really like all the bright color especially after all those dark winter colors!
Do you like it? Is there carnival in your country to?

Doba je maškara tako da sam uskladila manikuru sa tom temom :D
Baš mi se sviđaju svo to šarenilo posebno nakon onih tamnih zimskih boja!
Dali vam se sviđa? Volite li i vi maškare?

Thank you for reading, don't forget to find me on
 Till the next time xoxo  

Hvala na čitanju, ne zaboravite me naći i na
Do slijedećeg puta xoxo  


4 comments:

  1. Wow ne znam koja manikura mi je ljepša! Za prvu sam mislila da su naljepnice..druga je baš posebna, prekrasne boje..a treća odlično izgleda nadograđena :D btw dobro bi mi došla ta pločica s maskama, planiram raditi manikuru na temu 50 nijansi, pa ono :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da ti iskreno kažem nisam ni čitala ni gledala 50 nijansi nemam pojma o čemu je ali sam vidjela neke manikure na temu sa maskama :) pločica je def fora :D
      Ps hvala na komplimentima :*

      Delete
  2. Odlicno si iskombinova boje i motive. :) Vidim ja da mi je nesto poznata ova plocica sa motivima preko celog nokta kad ono imam je kod kuce. :D

    ReplyDelete