Search This Blog

Friday, January 16, 2015

Essence - 02 Always on my mint

Hi guys, I've finally find the perfect mint color :D yeey
 The polish called Always On My Mint is part of the Essence's Like An Unforgettable Kiss collection available from December 2014. to February 2015.
 I've bought this one in Muller for 16,90 HRK ( about 2.50 - 3 $ ), great price!!

Pozdrav ljudovi =), konačno sam našla savršenu mint boju laka :D yeey
Lak se zove  Always On My Mint  i dio je Essence-ove kolekcije Like An Unforgettable Kiss  koja je dostupna od prosinca 2014. do veljače 2015.
Ja sam ga kupila u Mulleru za 16,90 kuna, super cijena!!



  The color is so delicate and pastel and just as I wanted it to be <3 just gorgeous!!
I feel like its white polish with few drops of green <3 <3 
As for the formula, it's not so great. The polish is a bit tick it's also quite uneven on first coat but second one even things out!! 
Although the formula is not great I can pass that since the color is so perfect =))  
I used 2 coats no top coat for the photos!! 

Boja je tako nježna i pastelna i taman kakvu sam cijelo vrijeme htjela <3 predivna!!
Imam osjećaj kao da je to bijeli lak sa par kapi zelene <3 <3
Što se formule tiče, pa ona i nije tako dobra. Lak je pomalo gust i prvi sloj ne prekriva  jednoliko, ali drugi sloj popravi stvar!!
Iako formula nije super meni ta savršena boja nadomjesti stvar  =))
Koristila sam 2 sloja bez top coata na slikama!!




 Overall I love this polish I think it's great for spring. If you're into mint colors you have to have this one <3

Sve u svemu, volim ovaj lak i mislim da je odličan za proljeće. Ako se i vama sviđaju minti boje definitivno ga isprobajte <3

 Thank you for reading, don't forget to find me on
 Till the next time xoxo  


Hvala na čitanju, ne zaboravite me naći i na

Do slijedećeg puta xoxo   

18 comments:

  1. stvarno je posebna, svjetla mint :D jako lijepo ti izgleda na noktima :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Stvarno je lijepa pastelna boja... tražila sam ju ful dugo čak i online i evo je konačno i za 17 kn ..super :)))

      Delete
  2. Krasan je! Iman ja mislin 2 LE essence mint laka, iz 'bloom me up' i 'season of extremes' i oba su savršena. Sad imam oko 7-8 mintića, dobra zaliha :D Iako se nebi bunila da imam i ovaj :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wow ja nisam i znala da su ih toliko imali :) nećeš požaliti ako i ovog kupiš ;)

      Delete
  3. Ovaj lak je stvarno savršen! :) Toliko nježan i pastelan, baš volim ovakve nijanse.

    ReplyDelete
  4. Baš posebna nijansa :) Mint lakovi su mi zapravo jedni od najdražih :)

    ReplyDelete
  5. boja je super , i ja sam sada u tom fazonu i nabavila sam dosta pastelnih boja..
    super je !

    ReplyDelete
  6. Krasna je boja <3
    (Barem na tvojim noktima!)
    Moj ten ne voli baš mintaste boje, rijetko koja mi pristaje...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti :D ja te mint nijanse baš volim pa kako god mi stajale lol

      Delete
  7. I'm applying exactly the same color on my nails right now. I have to say it is a different brand though, looks identical. lol I do love this one to. Ive bought some golg, one like a sparkling golf and the other is a real fine glitter gold. I'm wanting to put some scrolling on them. Mine aren't as long as you're nails are. Well just wanted to say how pretty they look. Night now

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you :) I love these types of green ..
      I would love to see what you do with it :)
      Do you have a blog or Instagram or something like that?

      Delete